Code:
daan wsh logo photofiltre omgezet n png 2

Klantenservice

Hoe kunt u contact met ons verkrijgen?

- per telefoon: +31(0)229-842211
- per mobiele telefoon: +31(0)6 45921628
- per e-mail: info@warmteserviceholland.nl
- via contactformulier in onze webshop
- per brief:
  WarmteServiceHolland
  Plevier 84
  1628EW Hoorn
  Nederland

Wij zijn bereikbaar per telefoon of E mail:
maandag t/m vrijdag 09.00 - 17.00 uur
zaterdag 10.00 - 16.00 uur van 1 april t/m 31 augustus
zaterdag 11.00 - 14.00 uur van 1 september t/m 31 maart


Retour-Herroepingsrecht.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.
U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Warmte Service Holland geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@warmteserviceholland.nl.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Het retourformulier kunt u vinden in de categorie klantenservice.
Ons retouradres is:
Warmte Service Holland
Plevier 84
1628EW Hoorn
Nederland


©Warmte Service Holland, november 2016

Klachtenprocedure.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@recreaparts.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

©Recreaparts.nl, november 2016


Bijdrage verzend-/ orderkosten, deze worden als volgt berekend.

Nederland: € 7,95 tot 30 kg. (incl. Waddeneilanden en Zeeuws Vlaanderen).
België: € 12,50 tot 30 kg.
Duitsland: € 12,50 tot 30 kg.
Frankrijk: € 19,00 tot 30 kg.
Engeland: € 19,50 tot 30 kg.
Spanje: € 25,00 tot 30 kg.
Italië: € 22,50 tot 30 kg.
Maximale afmeting van de verzending in binnen en buitenland: 175x78x58 cm.
Max. gewicht 30 kg.
Voor zwaardere of grotere pakketten gelden andere tarieven u krijgt daarover bericht van ons.
Franco bezorging boven € 50,00 (incl.btw) binnen Nederland.
De pakketten worden verzekerd en met Track en Trace door Post.nl verzonden.
Kleine bestellingen worden geleverd met brievenbuspakje incl. Track en Trace van Post.nl
Verzending naar niet nader genoemde landen op aanvraag.
Aflever informatie:
De pakketten worden verzekerd en met Track en Trace door Post.nl bezorgd.
Post.nl pakketdienst bezorgt 6 dagen in de week op andere tijden dan de gewone post.
Indien u niet thuis bent, zal de pakketbezorger het pakket een dag later opnieuw aanbieden.
Mocht u bij deze tweede bezorging ook niet thuis zijn, dan kunt u het pakket bij het postkantoor ophalen.
U ontvangt dan een bericht van de pakketbezorger in uw  brievenbus waarop staat waar u het pakket kunt afhalen.
Hiervoor heeft u 3 weken de tijd.
Hierna gaat uw bestelling naar ons retour indien u de bestelling alsnog geleverd wil hebben dan berekenen wij u opnieuw de verzendkosten.
Door drukte bij Post.nl of andere onvoorziene omstandigheden buiten onze schuld kan de levering één dag uitlopen.
Wij hebben geen invloed op het tijdstip van bezorgen.
Kleine bestellingen worden geleverd met brievenbuspakje incl. Track en Trace van Post.nl
Incidenteel kan het voorkomen dat wij een koerier inschakelen voor de bezorging.

 

Betalingen aan ons.

Om uw bestelling te betalen bieden wij diverse mogelijkheden aan:
- betalen per bankoverschrijving
- contante betaling bij afhalen (alleen na afspraak)
- I DEAL betaling via uw eigen vertrouwde internetbankieren omgeving
- Via PayPal met verzekering. De kosten van PayPal 3% berekenen wij aan u door
- E-Banking, Mister Cash of Sofort betalingen
- Achteraf betalen via Billink



Webwinkel Keur en Warmte Service Holland.


Wij zijn aangesloten bij Webwinkel Keur dat geeft u zekerheid over uw aankopen bij ons. Webwinkel Keur is uniek omdat het een gedragscode combineert met klantenervaringen. Warmte Service Holland wordt door Webwinkel Keur beoordeeld op een vaste checklist van punten. Hiermee controleren we o.a. of het duidelijk is met wie u zaken doet, wat u afspreekt en of de gegevens op de webwinkel overeen komen met de KVK inschrijving. Klikken op het webwinkel keurmerk bij aangesloten webwinkels geeft u de mogelijkheid om uw ervaring te plaatsen met de betreffende webwinkelier of ervaringen van andere klanten te vergelijken. Dit geeft u meer zekerheid omtrent klantvriendelijkheid en service, onderdelen die niet te beoordelen zijn met regeltjes en door andere keurmerken verwaarloosd worden. Mocht u ondanks al deze zorgen toch verwikkeld raken in een onenigheid met een aangesloten webwinkelier, dan kunt u terecht bij de onafhankelijke geschillencommissie van Webwinkel Keur. Deze doet een bindende uitspraak in de zaak, zo voorkomt u onnodig hoge kosten.
Bij webwinkels met het WebwinkelKeur weet u dat:
- De identiteit van de webwinkel gecontroleerd is
- De webwinkel voldoet aan en getoetst is op de belangrijkste Nederlandse wetgeving
- De webwinkel meerdere manieren biedt om contact op te nemen
- Klantbeoordelingen onafhankelijk geplaatst kunnen worden
- De webwinkels algemene voorwaarden en een privacy statement duidelijk beschikbaar stellen
- U bij WebwinkelKeur terecht kunt voor geschilbemiddeling
- U bij GeschilOnline.nl terecht kunt voor een bindende uitspraak Controleer ook altijd zelf naast de echtheid van het keurmerk op recente klantervaringen en betrouwbaarheid. Hoewel WebwinkelKeur periodiek zijn leden controleert, kan er nooit 100% zekerheid geboden worden. Zijn er problemen, neem dan contact met ons op zodat wij actie kunnen ondernemen of een oplossing kunnen bieden. http://www.webwinkelkeur.nl of tel. 033-763 0 725.
Geschillen.
Juridische veiligheid.
De eerste stap in een conflict met een aangesloten lid is zelf proberen een oplossing te vinden met de webwinkel. Komt u er echt samen niet uit? Dan kunt u WebwinkelKeur inschakelen. Wij proberen dan onafhankelijk te bemiddelen om zo een oplossing te vinden. Mocht u ondanks onze tussenkomst geen oplossing krijgen, dan biedt Stichting WebwinkelKeur een onafhankelijk geschillencommissie in samenwerking met Geschilonline. Deze commissie behandeld geschillen en doet een bindende uitspraak. Hiermee voorkomt u juridische kosten voor beide partijen. De kosten voor het aanmelden van een klacht bedragen € 24,95. Voor een geschil behandeld wordt verwachten we van u dat u eerst met de winkelier tot een oplossing probeert te komen. Lukt dit niet, dan staat de geschillencommissie voor u klaar.

© Recreashop.nl, 2015


 
Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN